Správa pracovního prostoru
Softwarové řešení Meeting4Display vám umožní rezervaci zasedacích a konferenčních místností, pracovních stolů a parkovacích míst.
Flexibilita
Zarezervujte si zasedačku či pracovní stůl prostřednictvím e-mailu, webové aplikace nebo naskenováním QR kódu
Služba Concierge
Prostřednictvím funkce Concierge můžete ze zasedací místnosti ohlašovat požadavky na občerstvení přímo na vaši na recepci
Kompatibilita
Připojení Meeting4Display k e-mailům včetně Exchange, Office 365 a Google Kalendář (Google Workspace)
Proč Meeting4Display?
Software lze synchronizovat s Exchange, Office 365 nebo Google Workspace. Jeho lehká a přizpůsobitelná infrastruktura umožňuje jednoduchou rezervaci pracovišť.
Neztrácejte čas hledáním dostupného místa, které vyhovuje vašim potřebám. Zadejte svá kritéria, zvolte místo a zarezervujte si jej!
Sledujte statistiky rezervací díky rozhraní Meeting4Display a optimalizujte vaše pracovní prostory.
Využívejte Meeting4Display z počítače, mobilu, tabletu nebo na rezervační obrazovce umístěné na vchodu do místnosti.
Software Meeting4Display je kompatibilní se všemi hlavními výrobci LCD monitorů.
Co vám nabízí Meeting4Display od QEX?
Smart Building a Smart Office
Meeting4Display je jedinečnou výhodou pokud máte Smart Building nebo Smart Office.
Dotyková obrazovka
Umožnění vyhledávání a rezervace pracovních prostorů na dotykové rezervační obrazovce.
Digital Signage
Zobrazení seznamu nadcházejících setkání, rozložení místností a stavu pracovních prostor v reálném čase.
Doplněk aplikace Outlook
Vyhledávání místnosti na základě požadavků nebo dostupného vybavení přímo prostřednictvím e-mailového účtu.
Flexibilní kancelář
Rezervujte si místnost nebo stůl prostřednictvím aplikace, e-mailu nebo naskenováním QR kódu.
Statistika
Mějte přehled o vytíženosti zasedacích místností a pracovních stolů.