Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Správa pracovního prostoru

Softwarové řešení Meeting4Display vám umožní rezervaci zasedacích a konferenčních místností, pracovních stolů a parkovacích míst.

Flexibilita

Zarezervujte si zasedačku či pracovní stůl prostřednictvím e-mailu, webové aplikace nebo naskenováním QR kódu

Služba Concierge

Prostřednictvím funkce Concierge můžete ze zasedací místnosti ohlašovat požadavky na občerstvení přímo na vaši na recepci

Kompatibilita

Připojení Meeting4Display k e-mailům včetně Exchange, Office 365 a Google Kalendář (Google Workspace)

Proč Meeting4Display?

Software lze synchronizovat s Exchange, Office 365 nebo Google Workspace. Jeho lehká a přizpůsobitelná infrastruktura umožňuje jednoduchou rezervaci pracovišť.

Neztrácejte čas hledáním dostupného místa, které vyhovuje vašim potřebám. Zadejte svá kritéria, zvolte místo a zarezervujte si jej!

Sledujte statistiky rezervací díky rozhraní Meeting4Display a optimalizujte vaše pracovní prostory.

Využívejte Meeting4Display z počítače, mobilu, tabletu nebo na rezervační obrazovce umístěné na vchodu do místnosti.

Software Meeting4Display je kompatibilní se všemi hlavními výrobci LCD monitorů.

Co vám nabízí Meeting4Display od QEX?

Smart Building a Smart Office

Meeting4Display je jedinečnou výhodou pokud máte Smart Building nebo Smart Office.

Dotyková obrazovka

Umožnění vyhledávání a rezervace pracovních prostorů na dotykové rezervační obrazovce.

Digital Signage

Zobrazení seznamu nadcházejících setkání, rozložení místností a stavu pracovních prostor v reálném čase.

Doplněk aplikace Outlook

Vyhledávání místnosti na základě požadavků nebo dostupného vybavení přímo prostřednictvím e-mailového účtu.

Flexibilní kancelář

Rezervujte si místnost nebo stůl prostřednictvím aplikace, e-mailu nebo naskenováním QR kódu.

Statistika

Mějte přehled o vytíženosti zasedacích místností a pracovních stolů.

Adam Kurucz

Obchodní manažer pro Digital Signage a vyvolávací systémy
Adam aktivně pomáhá řešit customer journey management a digital signage řešení u našich klientů.

SSE

Klientská centra Středoslovenské energetiky dostala nový digitální nádech. Celý projekt zahrnoval rollout deseti poboček, kde jsme dodali a nainstalovali kromě samotného vyvolávacího systému i obrazovky a námi vyvinuté pracovištní displeje. Díky této inovací se zvýší komfort čekání zákazníků, jejichž požadavky budou moci zaměstnanci vybavit rychleji a efektivněji.

Read more

SPP

Pro klienty SPP jsme zjednodušili čekání na pobočce – díky našemu vyvolávacímu systému a možnosti online rezervace šetříme jejich čas. Také jsme dodali Digital Signage v různých provedeních od tabletových až po lanková řešení.

Read more