Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Orchestra 7

Mějte cestu vašeho zákazníka vždy pod kontrolou. Nabídněte vašim klientům několik možností, jak se zařadit do pořadí. Ať už formou SMS lístku, oskenováním QR kódu, vytvořením on-line rezervace na konkrétní den a čas nebo klasickým vytištěním pořadového lístku.

QR kód

Oskenováním QR kódu se zařadíte do pořadí a vy tak můžete aktivně čekat mimo pobočku

Flexibilita

Orchestru 7 nabízí několik modulů, ze kterých si vyberete pouze ty, které vyhovují právě vašim potřebám

SMS lístky

Zadáním svého telefonního čísla se zařadíte do pořadí, o kterém jste informováni pomocí SMS zprávy

Jedinečný a pohodlný způsob řízení toku klientů

Orchestru 7 je platforma, která ročně obslouží více než 2 miliardy klientů. Jsme hrdí, že můžeme být partnerem společnosti Qmatic na Slovensku.

Co vám nabízí Orchestru 7?

Využívejte jen ty funkcionality, které opravdu potřebujete.

Orchestru 7 je modulární, bezpečná, škálovatelná a GDPR ready.

Systém Orchestra 7 se dokáže časem přizpůsobovat vašim aktuálním požadavkům.

Jednoduché a efektivní řízení řad ve vašich pobočkách.

Platíte pouze za službu a funkcionalitu, kterou potřebujete.

Lze ji měnit a přizpůsobovat v závislosti na vašich potřebách.

Zákaznický zážitek, propojený s virtuální realitou.

Výhody Orchestra 7

Optimalizujte tok klientů, eliminujte počet čekacích řad a snižte čekací dobu. Dopřejte svým zákazníkům komfort.

Umožněte zákazníkům rezervovat si svůj termín schůzky. Rovnoměrně rozložte pracovní zatížení vašich zaměstnanců na celý den.

Dovolte svým zákazníkům čekat kdekoli pomocí jejich mobilního telefonu. Zasílejte jim SMS a e-mailové notifikace o jejich aktuálním pořadí.

Dostávejte informace o aktuálním dění na pobočce. Využívejte široká statistická data pro zlepšení vašich služeb.

Spojte vaše zákazníky a zaměstnance pomocí online videohovorů.

Zaznamenejte zpětnou vazbu vašich zákazníků v reálném čase, díky které můžete zlepšit procesy na vašich pobočkách.

Adam Kurucz

Obchodní manažer pro Digital Signage a vyvolávací systémy
Adam aktivně pomáhá řešit customer journey management a digital signage řešení u našich klientů.

SSE

Klientská centra Středoslovenské energetiky dostala nový digitální nádech. Celý projekt zahrnoval rollout deseti poboček, kde jsme dodali a nainstalovali kromě samotného vyvolávacího systému i obrazovky a námi vyvinuté pracovištní displeje. Díky této inovací se zvýší komfort čekání zákazníků, jejichž požadavky budou moci zaměstnanci vybavit rychleji a efektivněji.

Read more

SPP

Pro klienty SPP jsme zjednodušili čekání na pobočce – díky našemu vyvolávacímu systému a možnosti online rezervace šetříme jejich čas. Také jsme dodali Digital Signage v různých provedeních od tabletových až po lanková řešení.

Read more