Orchestra 7
Mějte cestu vašeho zákazníka vždy pod kontrolou. Nabídněte vašim klientům několik možností, jak se zařadit do pořadí. Ať už formou SMS lístku, oskenováním QR kódu, vytvořením on-line rezervace na konkrétní den a čas nebo klasickým vytištěním pořadového lístku.
QR kód
Oskenováním QR kódu se zařadíte do pořadí a vy tak můžete aktivně čekat mimo pobočku
Flexibilita
Orchestru 7 nabízí několik modulů, ze kterých si vyberete pouze ty, které vyhovují právě vašim potřebám
SMS lístky
Zadáním svého telefonního čísla se zařadíte do pořadí, o kterém jste informováni pomocí SMS zprávy
Jedinečný a pohodlný způsob řízení toku klientů
Orchestru 7 je platforma, která ročně obslouží více než 2 miliardy klientů. Jsme hrdí, že můžeme být partnerem společnosti Qmatic na Slovensku.
Co vám nabízí Orchestru 7?
Využívejte jen ty funkcionality, které opravdu potřebujete.
Orchestru 7 je modulární, bezpečná, škálovatelná a GDPR ready.
Systém Orchestra 7 se dokáže časem přizpůsobovat vašim aktuálním požadavkům.
Jednoduché a efektivní řízení řad ve vašich pobočkách.
Platíte pouze za službu a funkcionalitu, kterou potřebujete.
Lze ji měnit a přizpůsobovat v závislosti na vašich potřebách.
Zákaznický zážitek, propojený s virtuální realitou.
Výhody Orchestra 7
Optimalizujte tok klientů, eliminujte počet čekacích řad a snižte čekací dobu. Dopřejte svým zákazníkům komfort.
Umožněte zákazníkům rezervovat si svůj termín schůzky. Rovnoměrně rozložte pracovní zatížení vašich zaměstnanců na celý den.
Dovolte svým zákazníkům čekat kdekoli pomocí jejich mobilního telefonu. Zasílejte jim SMS a e-mailové notifikace o jejich aktuálním pořadí.
Dostávejte informace o aktuálním dění na pobočce. Využívejte široká statistická data pro zlepšení vašich služeb.
Spojte vaše zákazníky a zaměstnance pomocí online videohovorů.
Zaznamenejte zpětnou vazbu vašich zákazníků v reálném čase, díky které můžete zlepšit procesy na vašich pobočkách.