Orchestra 7
Mějte cestu vašeho zákazníka vždy pod kontrolou. Nabídněte vašim klientům několik možností, jak se zařadit do pořadí. Ať už formou SMS lístku, oskenováním QR kódu, vytvořením on-line rezervace na konkrétní den a čas nebo klasickým vytištěním pořadového lístku.
![](https://qexcz.cz/wp-content/uploads/2023/08/Dizajn-bez-nazvu-21.png)
![](https://qexcz.cz/wp-content/uploads/2023/08/stiahnut.png)
![](https://qexcz.cz/wp-content/uploads/2023/08/qr-code.png)
QR kód
Oskenováním QR kódu se zařadíte do pořadí a vy tak můžete aktivně čekat mimo pobočku
![](https://qexcz.cz/wp-content/uploads/2023/07/marketing.png)
Flexibilita
Orchestru 7 nabízí několik modulů, ze kterých si vyberete pouze ty, které vyhovují právě vašim potřebám
![](https://qexcz.cz/wp-content/uploads/2023/07/sms.png)
SMS lístky
Zadáním svého telefonního čísla se zařadíte do pořadí, o kterém jste informováni pomocí SMS zprávy
Jedinečný a pohodlný způsob řízení toku klientů
Orchestru 7 je platforma, která ročně obslouží více než 2 miliardy klientů. Jsme hrdí, že můžeme být partnerem společnosti Qmatic na Slovensku.
Co vám nabízí Orchestru 7?
Využívejte jen ty funkcionality, které opravdu potřebujete.
![](https://qexcz.cz/wp-content/uploads/2023/07/checklist.png)
Orchestru 7 je modulární, bezpečná, škálovatelná a GDPR ready.
![](https://qexcz.cz/wp-content/uploads/2023/07/checklist.png)
Systém Orchestra 7 se dokáže časem přizpůsobovat vašim aktuálním požadavkům.
![](https://qexcz.cz/wp-content/uploads/2023/07/checklist.png)
Jednoduché a efektivní řízení řad ve vašich pobočkách.
![](https://qexcz.cz/wp-content/uploads/2023/07/checklist.png)
Platíte pouze za službu a funkcionalitu, kterou potřebujete.
![](https://qexcz.cz/wp-content/uploads/2023/07/checklist.png)
Lze ji měnit a přizpůsobovat v závislosti na vašich potřebách.
![](https://qexcz.cz/wp-content/uploads/2023/07/checklist.png)
Zákaznický zážitek, propojený s virtuální realitou.
Výhody Orchestra 7
![](https://qexcz.cz/wp-content/uploads/2023/08/ticket.png)
Optimalizujte tok klientů, eliminujte počet čekacích řad a snižte čekací dobu. Dopřejte svým zákazníkům komfort.
![](https://qexcz.cz/wp-content/uploads/2023/08/online.png)
Umožněte zákazníkům rezervovat si svůj termín schůzky. Rovnoměrně rozložte pracovní zatížení vašich zaměstnanců na celý den.
![](https://qexcz.cz/wp-content/uploads/2023/08/ticket-1.png)
Dovolte svým zákazníkům čekat kdekoli pomocí jejich mobilního telefonu. Zasílejte jim SMS a e-mailové notifikace o jejich aktuálním pořadí.
![](https://qexcz.cz/wp-content/uploads/2023/08/monitor.png)
Dostávejte informace o aktuálním dění na pobočce. Využívejte široká statistická data pro zlepšení vašich služeb.
![](https://qexcz.cz/wp-content/uploads/2023/08/video-call.png)
Spojte vaše zákazníky a zaměstnance pomocí online videohovorů.
![](https://qexcz.cz/wp-content/uploads/2023/08/feedback.png)
Zaznamenejte zpětnou vazbu vašich zákazníků v reálném čase, díky které můžete zlepšit procesy na vašich pobočkách.
![](https://qexcz.cz/wp-content/uploads/2023/06/Bez-nazvu-307-x-600-px-307-x-400-px.png)