Rezervační systém
Umožněte svým zákazníkům naplánovat si schůzky na přesný den a čas. Dáte jim tak svobodu přijít tehdy, kdy jim to vyhovuje.
Pohodlí
Váš zákazník si naplánuje schůzku ve vaší pobočce z pohodlí domova či práce
Přehlednost
Uživatelské rozhraní webové aplikace je velmi intuitivní
Variabilita
Zákazník má možnost vybrat si konkrétní den a čas schůzky, stejně jako pracovníka pobočky
Jedinečnost online rezervace termínu
Nikdo z nás nemá rád čekání. Proměňte pasivní čekání na aktivní. Online rezervace Orchestra 7 jsou rozhraním mezi virtuálním a fyzickým světem.
Se svými zákazníky dokážete komunikovat dříve, než fyzicky dorazí na pobočku.
Celý proces vybavení je rychlejší, efektivnější a pro obě strany pohodlnější.
Zákazníci budou vstupovat na pobočku s pocitem, že nebudou muset čekat ve frontě.
Potvrzení o vytvoření rezervace obdrží zákazník mailem a SMS zprávou.
Vše je zaznamenáno a dokážete generovat cenná statistická data.
Pracovník si může připravit dokumenty pro konkrétního klienta.