Rezervační systém
Umožněte svým zákazníkům naplánovat si schůzky na přesný den a čas. Dáte jim tak svobodu přijít tehdy, kdy jim to vyhovuje.



Pohodlí
Váš zákazník si naplánuje schůzku ve vaší pobočce z pohodlí domova či práce

Přehlednost
Uživatelské rozhraní webové aplikace je velmi intuitivní

Variabilita
Zákazník má možnost vybrat si konkrétní den a čas schůzky, stejně jako pracovníka pobočky
Jedinečnost online rezervace termínu
Nikdo z nás nemá rád čekání. Proměňte pasivní čekání na aktivní. Online rezervace Orchestra 7 jsou rozhraním mezi virtuálním a fyzickým světem.

Se svými zákazníky dokážete komunikovat dříve, než fyzicky dorazí na pobočku.

Celý proces vybavení je rychlejší, efektivnější a pro obě strany pohodlnější.

Zákazníci budou vstupovat na pobočku s pocitem, že nebudou muset čekat ve frontě.

Potvrzení o vytvoření rezervace obdrží zákazník mailem a SMS zprávou.

Vše je zaznamenáno a dokážete generovat cenná statistická data.

Pracovník si může připravit dokumenty pro konkrétního klienta.
