Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Správa mobilních zařízení

CLYD je Mobile Device Management (MDM) řešení, které poskytuje jednoduchý a centralizovaný způsob správy a zabezpečení vašich hardwarových zařízení se systémem Android a Windows.

LCD monitory

Mějte kontrolu nad vašimi zařízeními a provádějte jejich údržbu

Zabezpečení zařízení

Pomocí režimu kiosek mód vytvořte a udržujte bezpečné pracovní prostředí pro uživatele na firemních zařízeních

Variabilita

Systém je možno nahrát do LCD monitorů, smartphonů, tabletů nebo kiosků

Proč CLYD?

CLYD poskytuje funkce potřebné pro správu aplikací, zabezpečení zařízení a jejich vzdálené ovládání. Vaše firma bude mít k dispozici kompletní řešení certifikované společností Google prostřednictvím programu Android Enterprise.

CLYD je navržen pro snadnou a rychlou implementaci a umožňuje správcům jen v několika klikách hromadně spravovat všechna zařízení a přizpůsobovat je stávajícím provozním nastavením.

CLYD umožňuje vzdálené zabezpečení a správu zařízení libovolné značky. Pomocí softwaru CLYD dokážete spravovat hardwarová zařízení a udržovat jejich provozní podmínky.

Systém CLYD je schválen společností Google prostřednictvím programu Android Enterprise a je kompatibilní se systémem Zero Touch Enrollement.

QEX vám zajistí plnou podporu nejen při implementaci systému, ale i po celou dobu využívání řešení.

Co vám nabízí systém CLYD značky QEX?

Google EMM - Android Enterprise

CLYD je schválen společností Google a je kompatibilní se zařízeními Android Enterprise Recommended.

Geolokace a Geofencing​

Mějte přístup k údajům o poloze zařízení, ujetých tras. Dostávejte upozornění v případě opuštění vyznačené zóny.

Monitorování zařízení

Mějte snadný přístup k informacím o aktuálním stavu všech vašich hardwarových zařízení.

Správa dokumentů

Pomocí systému CLYD můžete sdílet PDF, Word a konfigurační dokumenty.

Adam Kurucz

Obchodní manažer pro Digital Signage a vyvolávací systémy
Adam aktivně pomáhá řešit customer journey management a digital signage řešení u našich klientů.

SSE

Klientská centra Středoslovenské energetiky dostala nový digitální nádech. Celý projekt zahrnoval rollout deseti poboček, kde jsme dodali a nainstalovali kromě samotného vyvolávacího systému i obrazovky a námi vyvinuté pracovištní displeje. Díky této inovací se zvýší komfort čekání zákazníků, jejichž požadavky budou moci zaměstnanci vybavit rychleji a efektivněji.

Read more

SPP

Pro klienty SPP jsme zjednodušili čekání na pobočce – díky našemu vyvolávacímu systému a možnosti online rezervace šetříme jejich čas. Také jsme dodali Digital Signage v různých provedeních od tabletových až po lanková řešení.

Read more